streda 16. júla 2014

Úvod

Pozdravujem všetkých mojich návštevníkov tohto blogu. Chcel by som tu uviesť pár riadkov o tom, prečo vlastne tento blog vznikol.

Už dlhšie som sa zaoberal myšlienkou, že by som si založil blog a vedel byť tak bližšie k svojim známym, príp. novým ľudom a aby ma poznali bližšie. Rozmýšľal som, či sa tu mám na niečo špecializovať, ale nemyslím si, že by som mal toľko nápadov iba z jednej oblasti, preto tu budem uverejňovať najmä svoje vlastné názory na rôzne oblasti, nad ktorými sa musím sem-tam pozastaviť. Môže ísť samozrejme o veci pracovné, zamerané na osobný rozvoj alebo len komentovanie niektorých "stavov" v spoločnosti.

Dúfam, že Vás niekedy svojimi názormi zaujmem a postarám sa o to, aby ste sa aspoň zamysleli nad uverejnenými článkami :).

Prajem príjemné čítanie.

P.S. samozrejme budem rád, keď mi zanecháte aj nejaký komentár. Poprosím Vás iba o slušnosť v komentároch, aby som nebol nútení ich redukovať, príp. zmeniť "politiku" uverejňovania komentárov.

Príjemný deň prajem.
Ing. Peter Mošať


Som mladým podnikateľom v rôznych oblastiach (obchod, služby, dizajn) a tiež autorom tohto blogu. Prezentujem tu vlastné názory a postrehy na rôzne témy bežného života. Niektorým to môže pomôcť urobiť si vlastný názor na danú tému. V prípade záujmu ma neváhajte kontaktovať.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára